Klaar voor een nieuwe uitdaging? Word onderdeel van het team van Sinoboom BV, wij zijn een nieuw, snelgroeiend bedrijf. Sinoboom BV importeert en verkoopt diverse soorten hoogwerkers. Wij zijn op zoek naar een collega die verantwoordelijk zal zijn voor het opzetten en bijhouden van ons interne proces op het gebied van onderdelen. De functie omvat het inrichten en beheren van ons magazijn, het verwerken van garantieclaims en het leveren van een hoogwaardige service aan onze klanten door heel Europa.
Ons Europese hoofdkantoor is gevestigd in Ridderkerk. Wij zoeken iemand die zowel Engels als Nederlands spreekt en oog heeft voor detail. Je rapporteert aan onze Senior After Sales Manager en krijgt een volledig inwerktraject, maar moet wel zelfstandig kunnen werken. Wij bieden een salaris tussen de €2000 en €3000, afhankelijk van jouw ervaring. Bezoek de sectie "About Us" op www.sinoboom.eu voor een volledig rolprofiel.
Interesse? Solliciteer dan vóór 13 december via [email protected].
Fulltime Coördinator Onderdelen en Garantie gezocht
30 November 2021, 15:23 uur
Landelijk
