Nieuwe whatsApp-bestelservice bij Het Witte Huys

9 July 2018, 11:27 uur
Algemeen
mainImage
Digitaal Dagblad
Nieuwe whatsApp-bestelservice bij Het Witte Huys

Een goed voorbeeld doet goed volgen. Vorige week introduceerde boekhandelaar Arno Koek, bekend van het boekenpanel van DWDD, een whatsApp-bestelservice voor zijn boekhandel in Heemstede en nog geen dag later is de whatsApp-bestelservice van Boek & Leeswinkel Het Witte Huys in Rhoon al actief.

 ,,Al jaren worden klanten van de boekwinkel in Rhoon via sms berichtenservice of whatsApp geïnformeerd over de boekbestellingen en daardoor bestelden klanten wel eens direct via het zakelijke mobiele nummer van de winkel maar nu is de whatsApp-bestelservice voor iedereen’’, aldus eigenaresse Carina Proveniers.

Zij zet dan ook alles op alles om de WhatsApp-bestelservice onder de aandacht te brengen via sociale media. ,,Het gaat er tenslotte om dat we mensen bereiken die niet in de winkel komen. Boek & Leeswinkel Het Witte Huys is een boekwinkel waar je ook terecht kunt voor een kopje koffie of thee en er worden maandelijks exposities georganiseerd, maar veel klanten bestellen online en niet altijd bij de boekhandel in de buurt.’’

Onlangs heeft de winkel de website vernieuwd maar om het de klanten nog makkelijker te maken kunnen ze nu direct een boek bestellen als ze een recensie over een boek lezen of op tv zien. ,,Hoe het werkt? Maak een foto van het boek of whatsApp de titel naar 06-57986549. Wij bevestigen en verwerken de bestelling. Als het boek op voorraad is informeren we de klant direct en ligt het klaar om opgehaald te worden. Ook makkelijk tijdens de vakantieperiode’’, aldus Carina.

Tijdens de zomervakantie is de boekwinkel van 16 juli tot en met 25 augustus op donderdag gesloten en op zaterdag open tot 16.00 uur.